Dag 1 - Presentera mig själv ღ

Jag heter Felicia öch växte upp i örebro med min mamma pappa och mina tre systrar.
som är födda 1998,2000 och 2009. Jag flyttade sedan till hallsberg och nu så bor jag i
kumla.

jag föddes den 9 april 1996.

Jag älskar att sjunga och dansa. men har dock scenskräck och fobi för att åka
i en instängd hiss där du inte ser ut. Jag har alltid velat kunna spela gitarr men
sjunga och dansa räcker för mig.

Jag
Gillar: att sticka ut och att bli sedd (få uppmärksamhet). Lika mycket som en
fotomodell framför kameran.

Gillar inte: dryga pers som tror att dom är så mycket bättre än vad dom igentligen är.

Min naturliga hårfärg:
jag är igentligen mörkblond. men har färgat sen jag gick i 5an
då jag började med slingor men gick sedan till färg, vet dock inte hur den ser ut nu.

Jag älskar mitt utseende, speciellt mina ögon! otroligt vackra måste jag säga.
Har la inte så dum kropp heller. skulle dock vilja ha shakiras kropp!
Ganska nytagen bild.

Kommentarer
Postat av: || BellaTheAsianOne ||

srry sent svar :/

sv:

hihi allt bra då ?<3

2011-02-09 @ 15:29:36
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: || BellaTheAsianOne ||

sv:

haha aa de är mitt skal :D <3



hihi vad bra ! njaa mår sådär :/ <3

2011-02-09 @ 19:30:35
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-09 @ 23:11:08
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0